مشخصات تخت بادی تاشو
نوشته شده توسط : admin

تخت بادی تاشو بدون شک یکی از بهترین و فوق العاده ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با توجه به ساختار قدرتمندی که دارد می تواند نیاز های شما را در زمان های طولانی بر طرف کند. تخت بادی تاشو علاوه بر خاصیت یک تخت بادی می تواند یک تشک بادی پشتی دار و یا یک کاناپه بادی نیز باشد. که در مدل های یک نفره و دو نفره تولید شده است. این محصول با دارا بودن ساختار بسیار قدرتمند یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات اینتکس می باشد. تخت بادی تاشو علاوه بر ویژگی های فوق دارای قابلیت پرتابل نیز بوه که سبب می شود که بتوانید آن را به سادگی و در شرایط مختلف حمل کنید. در ادامه قصد داریم تا توضیحاتی در مورد این محصول فوق العاده به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی و ساختار اصلی این تخت بادی تاشو کاملا متفاوت از سایر تخت خواب های اینتکس می باشد و می توان آن را در دسته کاناپه های بادی نیز قرار داد. بخش اصلی بدنه این کالا دارای رنگ بندی مشکی می باشد و برخی از مدل های آن سبز رنگ نیز می باشد. در مدل های جدید تر این تخت بادی ساختار رویه تغییر کرده و به حالت موازی تغییر داده شده است که استفاده از آن در حالت تخت بادی را سهولت داده اما در زمانی که از آن به عنوان مبل یا کاناپه بادی استفاده می کنید از راحتی آن کاسته شده است. بخش اصلی بدنه از پشتی و دسته ها تشکیل شده است و سایر قسمت ها نیز که شامل نشیمنگاه و پشتی تاشو آن است سه تکه می باشد.

ابعاد تخت بادی تاشو از تخت های بادی معمولی بزرگتر است. دلیل آن نیز دسته ها و بخش های اضافه حین استفاده به عنوان تخت بادی است. در حالت تخت بادی بخش بالایی می تواند به عنوان تکیه گاه مورد استفاده قرار گیرد تا از تکان خوردن بالش جلوگیری شود. قسمت های اصلی دیگر بدنه نیز کمی کوچکتر از اعداد اعلام شده از سوی سازنده می باشند. بخش بیرونی این کالا در زمان استفاده به عنوان تخت ۲۳۴ سانتی متر و بخش عرضی آن ۱۸۵ سانتی متر می باشد. ارتفاع آن نیز در زمان استفاده به عنوان کاناپه بادی ۶۴ سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد تخت بادی تاشو می تواند تا وزن ۲۰۰ کیلوگرم را به سادگی تحمل کند و با توجه به وزن زیر ده کیلوگرمی آن می توان تخت بادش تاشو را به سادگی حمل کرده و در محل های مختلفی به صورت مجدد استفاده کرد. برای خواندن ادامه این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد وب سایت نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس شوید :

:::::..... مشخصات تخت بادی تاشو .....:::::





:: برچسب‌ها: تخت بادی , تخت بادی تاشو , تخت بادی اینتکس , نمایندگی فروش تخت بادی , تخت خواب بادی , تخت بادی ارزان , تخت اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: